Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

Hej igen.....

>Nå.

>Hvad får dig til at tro det? Og, hvordan går en dns adresse ned?

Det er da helt utroligt!
Jeg prøver at conecte til microsoft.com da jeg vil opdatere min
win2k browser. (Ja, jeg anvender Windows på vores arb. maskiner)
Men kan ikke finde serveren -simpelthen!

Min egen Linuxserver har kørt længe uden nedetid, selv om jeg er
ganske meget newbie.
Man må da kunne formode, at den udbyder som hoster
www.microsoft.com (ha ha) har ubegrænsede midler til redundant
dit og dat, så det er ganske morsomt at selv Bill Gates kan komme
offline.

Det virker dog fint nu igen, selv om det går meeeeget langsomt.

Jeg er ked af at vi ikke har samme humor, det er ellers ganske
hyggeligt at færdes i disse sslug grupper.
Måske kan det skyldes, at der mange sjællænder her i dag?

Venlig hilsen Jan Jensen, Ikast