Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

"Jan Jensen" <sslug@sslug> writes:

> Jeg er ked af at vi ikke har samme humor, det er ellers ganske
> hyggeligt at færdes i disse sslug grupper.

Jeg kan slet ikke se relevansen af eller humoren i hvilke evner
brugere af styresystmer der har så lidt med linux at gøre. Hvad pokker
lavede dit oprindelige indlæg på andre mailinglister end lister
omhandlende Microsoft?

> Måske kan det skyldes, at der mange sjællænder her i dag?

Prøv at gætte hvad s'erne i navnet betyder.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix