Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

Hej

Til Peter Makholm:

Jeg har svært ved at se at en oplysning om, at
microsofts server er nede et kort stykke tid, kan
komme på tværs af denne nyhedsgruppes fundants
som er:

"En helt åben postliste til spas, snak og sjove indfald "

Jeg finder din kommentar upassende og grov, meget
langt fra den hyggelige stemning der er på disse lister.

Måske er det tid for lidt selvransagelse. Det er ikke
første gang, jeg observere, du fører dig frem som en
selvbestaltet politibetjent her på misc.
Senest i brevvekslingen i "BB is watching you", hvor
det også lykkedes dig at komme uoverens med flere i
tråden.

Jeg syntes det er en skam, hvis personer som dig skal
ødelægge den gode tone i denne nyhedsgruppe.

Måske skulle vi, for ikke at genere andre, fortsætte denne
tråd i dk.snak.mudderkastning, hvor jeg ærligt mener dit
indlæg hører til.

Venlig hilsen Jan Jensen