Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On Sun, 9 Sep 2001, Jan Jensen wrote:

> Jeg finder din kommentar upassende og grov, meget
> langt fra den hyggelige stemning der er på disse lister.

Nu får jeg nok tæsk igen-igen: Jeg synes det er dejligt at
Peter Makholm engang imellem kan sige det som mange andre af
os tænker.

Jeg ville jo nok bare have ignoreret dit indlæg, men jeg synes
indlægtget var irrelevant og spild af tid.

Hvis jeg dengang jeg arbejde med Windows, og derfor jævnligt
var inde på deres webside, skulle have postet her på listen
hvis jeg tilfældigvis ikke kunne komme i kontakt med den, så
havde der nok været et par stykker af den slags beskeder om
måneden - og jeg var ikke særlig tit derinde.

Hvorfor er det sjovt at et eller andet websted (måske) er
nede? Er det fordi det er et konkurrerende styresystems
hjemmeside?

Jeg håber nogen i MS har lige så meget sjov ud af, når SSLUG
er nede. Hvilket jo sker af og til.

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

Det virker på en eller anden måde absurd at det anses for god tone at sige
at "vi har sundheds/skole/social..-systemet for at give erhverslivet gode
konkurrence vilkår", mens det anses for samfundsomstyrtende at foreslå at
"erhverslivet hovedopgave er at financiere velfærdssystemer".
-- Sune Rastad Bahn