Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On Sun, 9 Sep 2001, Hanne Munkholm wrote:

> Nu får jeg nok tæsk igen-igen: Jeg synes det er dejligt at
> Peter Makholm engang imellem kan sige det som mange andre af
> os tænker.

Jeg synes det ville være lækkert hvis Peter ville hælde sin galle ud over
fodpanelerne på sit kontor, istedet for at lufte dem her.

Peter griber enhver chance for at forsøge at flame folk der bare lugter en
anelse af newbee. Hvorfor prøver han aldrig kræfter med folk der har
asbesttøj på og har en flammekaster? Det stinker af frustreret nørd der
afstiver sit ego.

Peter burde være _LANGT_ ude over den slags. Ærligt talt.

Og, med hensyn til hvorfor det er interessant; Har du kigget på MS's
planer for Hailstorm? Hvis de virkeligt mener dem, så bør de sgisme også
kunne holde et website som www.microsoft.com i luften _hele tiden_! Og,
jeg kunne ramble i timer om hvorfor Hailstorm er ligeså interessant for
sslug/linux brugere som patentlovgivninger, mv.

Mads

I'd say that Microsoft has every right to expect a user to buy a license
for each computer that the software will be installed on. And I tend to get
especially annoyed by proponents of MS software who essentially bootleg a
great deal of it; it's like a person who will only drive Porsches, but
obtains them through theft.
                           -- DrCode