Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On Sun, Sep 09, 2001 at 20:28:14 +0200, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Jeg spørger af interesse. Hvis du har indtastet www.microsoft.com i din
> browser, og ikke fået noget, kan der være omkring 1000 grunde til det. Lad
> os tage et par stykker (langt fra alle):

.....lang liste fjernet....

Et eller andet var galt i morges, hvad det var er svært at sige,
så meget bruger jeg heller ikke hjemmesiden.
Men selv lynx og ping virkede ikke fra linux.

Af og til når jeg vil have opgraderet windows OS så henter
jeg en opdatering til MSIE, det plejer at opgradere windows-kernen ;-)
....og så er det jo rart at der er forbindelse.

Men dette er jo sslug-misc som favner bredt, selvom en information
om at www.xyzxyz.com er nede næppe er det mest interessante.....

.....undtagen det er *.sslug.dk :-(