Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

> Jeg synes det ville være lækkert hvis Peter ville hælde sin galle ud over
> fodpanelerne på sit kontor, istedet for at lufte dem her.

Mads, vil du ikke være venlig at pege ud præcis hvor jeg er mere
upassende og grov end du er. Jeg er er simpelthen for dum til at fatte at
jeg har indledt noget som helst der kunne opfattes muderkastende i
denne tråd.

Mit første indlæg i tråden svare faktisk ret præcist til dit første
indlæg.

Jeg kan stadigvæk hverken se relevansen af eller humoren i at
Microsoft ikke er fejlfrie, men hvad er der groft og upassende i det?

Det er ikke mig der bruger begreberne "selvbestaltet politibetjent"[0]
eller "hælde sin galle ud ...". Jeg har kort stillet spørgsmålstegn
ved relevansen ved et indlæg.

0) Prøv net.brunskjorte næste gang, det slår hårdere.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix