Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

"Søren Kongstad" <sslug@sslug> writes:

> Det er ærgeligt hvis du har følt dig flamet over dette indlæg Jan. Problemet

Nu kunne man så fristes til på bedste AOL-maner bare citerer hele
indlæget og skrive METOO, men det vil jeg undlade.

Selvom Søren har redet trådende ud, så er jeg stadigvæk interesseret i
hvorfor folk har opfattet min tilstedeværelse så voldsom.  Sådan cirka
den dårligste måde at påvirke folks diskussionsstil er uden
præciseringer bare at kalde dem sure og tvære.

Hvis folk ikke mener at det er interessant for sslug, hvilket jeg nok
vil give dem ret i, så gør det privat per email.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix