Re: [MISC] Film om open source

"John B. Jacobsen" wrote:

> Idag fik jeg tilfældigvis lejet en video: Anti Trust
> hos playtime. Det handler om en mnonopol software
> virksomhed, der udvikler noget revolutionerende
> software. Uden at røbe for meget, skal det nævnes
> at softwaren tilsidst bliver lagt til fri download
> altså open source af helten i filmen. Det software
> de bruger i filmen ligner Linux, men med en grafisk
> brugergrænseflade ovenpå. Morale i filmen: the good
> guys bruger og udvikler open source appl.

Det kan nævnes at de benytter linux med gnome, og at selveste
hovedmanden bag gnome, Miguel de Icaza er med i filmen.

http://us.imdb.com/Title?0218817
og
http://us.imdb.com/Name?de+Icaza,+Miguel

MVH
Kim Schulz
Nørd Med attitude

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder