Re: [MISC] Er der bruger Corel Linux ?

On Mon, Sep 10, 2001 at 19:04:06 +0200, Niels Svennekjær wrote:

> Jeg er blevet spurgt om hvor mange der mon brugte Corel Linux,
>
> Ummidelbart har jeg ikke noget gæ, men er der nogen af jer der gør det ?
> (eller kender nogen der gør det ?)

jeg har det installeret på et par maskiner , specielt den
ene hvor jeg har Corel Office 2000/linux.
Den var opgraderet via web, og jeg har lagt mozilla 0.9x ind.
Så længe jeg ikke tilføjer spritny hardware skulle det virke,
ellers må jeg opgradere kernen.
Tidligere kunne man bruge en del debian pakker, nu er det lidt sværere
da de nye debian pakker kræver en hel del mere opgradering.
(så jeg har ikke prøvet)
Nu anvender jeg også Debian hjemme, men Corel har en meget god
NFS og SMB filbrowser.
Trist at der ikke arbejdes videre med Corel Linux ;(

> Selvfølgelig også hvis i bruger WP/Linux eller andre ting fra
> Word perfect 2000 - linux pakken.

Corel's problemer er vist manglende salg af deres office pakke,
selv windows versionen havde en del småproblemer ;(