Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On Sun, 9 Sep 2001, Peter Toft wrote:

> On Sun, 9 Sep 2001, Mads Bondo Dydensborg wrote:
>
> <cut>
>
> Du får chancen på tirsdag til hyggemøde - jeg glæder
> mig :)

Desværre har jeg ikke mulighed for at komme. Om det skyldes det sorteste
uheld, eller blot skæbnen, ved jeg ikke, men de sidste lange tider har
tirsdag været en skoddag for mig. I øjeblikket dyrker jeg sport om
tirsdagen (og nej, jeg har ikke selv valgt hvornår det skulle ligge).

Mads

#!/usr/bin/perl -w
# 526-byte qrpff, Keith Winstein and Marc Horowitz <sslug@sslug>
# MPEG 2 PS VOB file on stdin -> descrambled output on stdout
# arguments: title key bytes in least to most-significant order
$_='while(read+STDIN,$_,2048){$a=29;$c=142;if((@a=unx"C*",$_)[20]&48){$h=5;
$_=unxb24,join"",@b=map{xB8,unxb8,chr($_^$a[--$h+84])sslug@sslug;s/...$/1$&/;$d=
unxV,xb25,$_;$b=73;$e=256|(ord$b[4])<<9|ord$b[3];$d=$d>>8^($f=($t=255)&($d
,$_=(map{$_%16or$t^=$c^=($m=(11,10,116,100,11,122,20,100)[$_/16%8])&110;$t
^=(72,@z=(64,72,$a^=12*($_%16-2?0:$m&17)),$b^=$_%64?12:0,@z)[$_%8]}(16..271))
[$_]^(($h>>=8)+=$f+(~$g&$t))sslug@sslug"C*",@a}';s/x/pack+/g;eval