Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On 10 Sep 2001, Peter Makholm wrote:

> Mads, vil du ikke være venlig at pege ud præcis hvor jeg er mere
> upassende og grov end du er. Jeg er er simpelthen for dum til at fatte at
> jeg har indledt noget som helst der kunne opfattes muderkastende i
> denne tråd.

Det var mest dit indlæg nummer 2. Granted, du er måske ikke så grov som du
plejer, men jeg kender dig... ;-)

> Mit første indlæg i tråden svare faktisk ret præcist til dit første
> indlæg.

Jeps. Og, jeg indrømmer gerne at mit var meget kort. Men, jeg synes at min
"nr. 2" viser en anden holdning til tingene end din "nr. 2".

> Jeg kan stadigvæk hverken se relevansen af eller humoren i at
> Microsoft ikke er fejlfrie, men hvad er der groft og upassende i det?

Jeg synes det er relevant. Microsoft dominerer markedet, og jeg synes det
er rimeligt nok at vi forholder os til det. Derunder også hvilke praktiske
problemer de måtte have. Jeg _er_ faktisk interesseret. Jeg spurgte nok
liiidt for kort til Jans observationer, men jeg håber da det fremgik at
jeg _er_ interesseret.

> Det er ikke mig der bruger begreberne "selvbestaltet politibetjent"[0]
> eller "hælde sin galle ud ...". Jeg har kort stillet spørgsmålstegn
> ved relevansen ved et indlæg.
>
> 0) Prøv net.brunskjorte næste gang, det slår hårdere.

Betragt mig som din personlige politibetjent... ;-)

Mads

If you're a command-line user (that is, someone who knows how to read and
type, rather than a 2-year-old who knows only how to point), Linux is potent,
flexible and totally accessible. And if you must point, Linux offers X-windows.
                                - Ed Quillen, Denver post.