Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On 10 Sep 2001, Søren Kongstad wrote:

> Hvad er det præcis Peter lige pludselig har gjort der er så slemt Mads?
> Dit svar til Jan var
>
> ---
> Nå.
>
> Hvad får dig til at tro det? Og, hvordan går en dns adresse ned?
> ---
>
> Peters oprindelige svar var "Nå"
>
> Det svar du åbenbart mener er svinsk fra Peters side kommer til Peters
> kommentar om at han ikke kan se humoren i status rapporter om Microsoft. Det
> er vel bare at sige det samme som du sage (Nå) med lidt flere ord.

> [...]

Jamen, vi har ikke de samme meninger! Peter finder det irrelevant og
uinteressant at www.microsoft.com ikke er til at nå. Jeg finder det
relevant og interessant!

Indrømmet, mit svar til Jan var _meget_ kort, men det skulle forstås
som; forklar hvad problemet er, hvis der virkelig er et problem. Underbyg
konklusionen, og så vil jeg gerne være interesseret. IMHO skulle Peter
have ignoreret Jans mail, hvorimod jeg nok skulle have skrevet

"Kan du uddybe det?", fremfor "Hvordan går en DNS adresse ned?".

Og, ovenidet lod jeg mig nok påvirke lidt vel meget af Peters
"historik". Han skriver sjældent - som jeg oplever det - mails "på den
måde", uden at være "ude med riven".

Altså; Jeg håber sådan set ikke Jan blev sur over mit indlæg, efter jeg
skrev "nr 2", men jeg kan godt forstå hvis han blev irriteret over Peters.

Men, OK, ser splinten i broderens øje, osv.

Mads

You know you're a Linux geek when...

    You feel the desire to master vi.

                                                - segfault