Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On Mon, 10 Sep 2001, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Jamen, vi har ikke de samme meninger! Peter finder det irrelevant og
> uinteressant at www.microsoft.com ikke er til at nå. Jeg finder det
> relevant og interessant!

Jeg finder det irrelevant og uinteressant. Har jeg dermed
fornærmet den oprindelig afsender beklager jeg dybt og
inderligt og meget og undeskylder at jeg blev født og alt det
der.

Af en eller anden grund tror jeg ikke at jeg er den eneste der
synes det er irrelevant, og jeg mener måske vi skulle ændre
fundatsen til denne liste, eller alternativt, hvis der ikke
kan blive enighed om det, dele den op i sslug-linux-misc,
sslug-ikkelinux-misc, sslug-jeg-har-ingen-venner (som min
flyttemail), sslug-elinstallationer (som Mads' mail for
nylig), og måske sslug-micrsosoft-misc? :), eller lign. Find
selv på flere forslag.

Disclaimer:  Enhver udtalelse i denne mail er for min egen
personlige regning og udtrykker ikke min arbejdsgivers, min
families, mine venners, mine fjenders eller min hunds
holdning.

PS. I øvrigt mener jeg at det er alle de andre der ikke har
sans for humor.
--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

"I don't see much sense in that," said Rabbit.
"No," said Pooh humbly, "there isn't. But there was going to
be when I began it. It's just that something happened to it
along the way."