Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

> Af en eller anden grund tror jeg ikke at jeg er den eneste der
> synes det er irrelevant, og jeg mener måske vi skulle ændre

Absolut inte! Det skulle vara mot syftet med listan om vi gjorde
restriktioner på att bara "relevant" material fick förekomma. När vi
splittade sslug listan till teknik och misc så var det precis eftersom det
diskuterades saker om "microsoft" på teknik listan. Det är därför
sslug-misc finns, så lev med det.

Martin