Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On Tue, 11 Sep 2001, Martin Wahlén wrote:

> Absolut inte! Det skulle vara mot syftet med listan om vi gjorde
> restriktioner på att bara "relevant" material fick förekomma. När vi
> splittade sslug listan till teknik och misc så var det precis eftersom det
> diskuterades saker om "microsoft" på teknik listan. Det är därför
> sslug-misc finns, så lev med det.

Tjaaa - men hvis den liste kører med 90%
microsoft-diskussion så er det noget snot - IMHO.

Jeg synes også Makholm kan være for meget :-) men hans
forlag om "En helt åben postliste til linux- eller open
source-relateret spas, snak og sjove indfald" - den
lyder altså fin - jeg synes også www.microsoft.com nede
var uden relevans.

Linux!, because reboots are only for *kernel* upgrades!
                                ---  Sid Young