Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

Hej

> Det er ærgeligt hvis du har følt dig flamet over dette indlæg Jan.
Problemet
> er nok at der findes en del Microsoft bashing sted i SSLUG regi.

Jeg føler mig som ikke flammet på nogen måde. Grunden til mit "møjfald"
til Peter Makholm, var hans helt åbenlyse hovne holdning til at indlægget
var fejlplaceret.
Man kan diskutere til dommedag om mit oprindelige indlæg er irellevant,
men fejlplaceret kan det vel næppe være?

Hvis holdningen hos sslug er, at alt for meget MS snak kan ødelægge vores
gode ry, syntes jeg da det er en god ide at ændre fundantsen, så dette ikke
længere skeer.

Det er ikke min generelle holdning at MS produkter er noget lo..,
jeg anvender produkter herfra i stor stil, og er som godt tilfreds med det.
Pt. er det udelukkende Linux ting som tar` (alt) min tid :-)

Min Linux karriere er ret ny, men jeg syntes jeg er nået langt, og det ude-
lukkende pga. af hjælp fra disse nyhedsgrupper. Tonen har altid være
hjertlig
og hjælpsom, derfor faldt det mig kraftigt for brystet, da jeg oplevede
noget
helt andet her flere steder på listen.

Flere må ha` lært noget i denne tråd.
-Jeg skal nok lade være med at levere håbløse udsagn om MS fremover.
-Peter Makholm har også fået sin sag for, og bør nok gennemlæse sine indlæg
et
par gange inden de sendes.
I går morges lå der en mail fra Peter Makholm i min inboks. Det var en
indbyddelse til sslug hyggemøde på NBI, skrevet i et indbydende sprog, så
han
kan jo godt ;-)
- Hanne Munkholm får travlt med at lave en masse lister, det lære hun nok
også en masse af.

Venlig hilsen Jan Jensen