Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On Tue, 11 Sep 2001, Jan Jensen wrote:

> Flere må ha` lært noget i denne tråd.

Jeg tvivler. Jeg synes den her liste har været kørt ret
meget af sporet det sidste halve års tid. Jeg tvivler
på at din microsoft-tråd kan ændre dette.

Mht. fejlplaceret, så synes jeg i hvert fald dit
møgfald var fejlplaceret, hvis det kun var fordi du fik
at vide at dit indlæg var fejlplaceret du blev sur.
Bare fordi Peter Makholm har en historie her på listen
giver det ikke dig eller andre ret til at flame ham,
uden at genlæse _jeres_ indlæg før de sendes til
listen, og så derefter fortælle ham at han selv var ude
om det. "Lad os give Peter skylden, han plejer at lave
ballade, det var nok ondt ment".

Jeg vil foreslå at sslug-misc nedlægges. Hvis der er
behov kan der evt oprettes en eller to nye lister:
F.eks. sslug-hyggesnak og sslug-linuxsnak. Ingen
subscribere flyttes automatisk over, vi starter helt
forfra. Eller sslug-snak og sslug-ot.

Om relevansen af indlæg på andre sslug-lister skal
diskuteres på den ene eller den anden, vil jeg ikke
tage stilling til.

Hvis ovenstående ikke kan realiseres foreslår jeg, at
sslug-miscs navn ændres til sslug-vild-diskussion. Om
ikke andet vil navnet da i hvert fald minde een om,
hvad det er for en slags liste, før man sender sit
indlæg.

/hanne