Re: [MISC] Er der problemer med news serveren?

In article <sslug@sslug>, "Frank Damgaard"
<sslug@sslug> wrote:

> Er det kun news, eller også andre tjenester, check evt. med ping eller
> traceroute.
> I går var der i perioder gevaldige klumper i netværket på vej til sslug,
> måske det er det samme problem ?

Det gjaldt også www.sslug.dk, men ikke cvs(tyge).sslug.dk(?), men da jeg
skrev indlægget, havde jeg ikke forsøgt de andre steder først, og efter
jeg havde gjort det, var der ingen forbindelse til sslug.dk

-
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen
NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail