Re: [MISC] År 2038

On Tue, 11 Sep 2001, Preben Bille Brahe wrote:

> Det _kan_ være et løst rygte, men jeg har hørt at allerede i kerne
> 16.3.84 (unstable) skulle dette være endeligt løst...
>
> Jeg skal, til den tid, nok bruge rollator til sslug's hyggemøder (og til
> den store 2^31 sekunder-siden-epoch fest)

Selvom Alpha'erne garanteret er dyb historie på det tidspunkt, vil jeg
iføre mig rollator og en alpha, for den virker også en time efter
katastrofen:
# perl -e 'print scalar(gmtime(2147487247))'
Tue Jan 19 04:14:07 2038

64 bit rules :)

/kristian
--
We are embracing Linux across everything we do. It is the only operating
system that will run on architectures not yet invented.