Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On Tue, 11 Sep 2001, Preben Bille Brahe wrote:

> Hvorsomhelst i processen, kunne de implicerede have valgt at _undlade_
> eskalering, og i stedet opføre sig pænt.
> Dette uanset hvad listen hedder.
> At opføre sig civiliseret er altså svært at tvinge folk til (fundatser

Mmm. Men måske kan folk finde ud af at fordele sig på
de to lister sådan at de primært får de indlæg de er
interesserede i, og derved er der færre der behøver
blive sure. Måske kan Peter Makholm endda ende på den
ene liste og Mads Bondo på den anden *G*. Det ville
give meget ... Og hvis jeg selv så undlod at melde mig
på nogen af dem, så var den ved at være der.

/hanne