Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On Tue, 11 Sep 2001, Hanne Munkholm wrote:

> Jeg tvivler. Jeg synes den her liste har været kørt ret
> meget af sporet det sidste halve års tid. Jeg tvivler
> på at din microsoft-tråd kan ændre dette.

Det står dig jo altid frit for at unsubscribe.
> Jeg vil foreslå at sslug-misc nedlægges. Hvis der er
> behov kan der evt oprettes en eller to nye lister:
> F.eks. sslug-hyggesnak og sslug-linuxsnak. Ingen
> subscribere flyttes automatisk over, vi starter helt
> forfra. Eller sslug-snak og sslug-ot.

Hvorfor? Hvis du er utilfreds, kan du jo bare unsubscribe? Du skriver selv
"hvis der er behov". Du kan jo agitere for en sslug-gamle-bitre-hackere
liste, og se om dem du mener kan overholde etiketten flytter med fra
misc....

> Hvis ovenstående ikke kan realiseres foreslår jeg, at
> sslug-miscs navn ændres til sslug-vild-diskussion. Om
> ikke andet vil navnet da i hvert fald minde een om,
> hvad det er for en slags liste, før man sender sit
> indlæg.

Jamen, misc == vild-diskussion.

Mads

Perhaps only a monopolist like Microsoft could get away with selling worse
products each generation -- products focused so narrowly on the least-
technical member of the consumer base that they necessarily sacrifice technical
excellence.
                                     - www.os2hq.com