Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On Tue, 11 Sep 2001, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Men, een af deres grundpiller er "anytime, anytime, on any device". Og,
> hvis det skulle vise sig, at de ikke kan noget så simpelt som at holde
> forsiden af et website i luften 24/7, hvordan skal de så kunne køre 24/7
> på deres ASP model? Hvis jeg kan dokumentere at de _ikke_ kan køre 24/7 på
> et simpelt website, så kan jeg måske bruge det til at overbevise folk om
> andre ting jeg finder negativt ved deres .NET og ASP modeller.

Hmmm. Så vidt jeg husker blev det oprindelig indlæg ret
hurtigt fulgt op af en kommentar om at "undskyld
forstyrrelsen på en søndag formiddag hvor den ægte
skadefryd har trange kår" fra den oprindelige
forfatter.

Det kan godt være at du kan udlede noget du finder
interessant af indlægget selvom det havde et helt andet
formål, og det er da dejligt (for dig).

Jeg så det oprindelige indlæg som et relativt uskyldige
og inderligt ligegyligt udsagn a la "ha ha, har I set
at MS er nede".

Efter at have læst dit indædte forsvar af at indlægget
er relevant fordi tænk nu hvis alle begynder at bruge
ASP, kan jeg ikke lade være med at tænke på en bog af
Jørn Riel, med nogle grønlandske skrøner.

Der bor sådan to fangstmænd et eller andet sted langt
søren i vold, de hedder vist Valfred og Løjtnant Hansen
eller sådan noget. Og når Valfred kommer med en ikke
særlig gennemtænkt påstand eller mening (f.eks. noget
med forkølede bøger...), kan Hansen altid tolke den som
noget rigtigt, og forklare den "så den lyder meget
bedre end den var ment".

Selvfølgelig har du ret i at det er synd hvis alle
begynder at bruge ASP. Men jeg mener det er at lege
lidt langt ude associationsleg med det oprindelige
indlæg....  måske kunne det have givet en ny tråd, hvor
det emne du gerne vil diskutere rent faktisk blev
emnet.

/hanne