Re: [MISC] Er DR Online gået i gang med at forbedre deres website?

"Frank Damgaard" <sslug@sslug> wrote in message

> Tja igen en intetsigende/mangelfuld nyhed.
>
> Hvad er der præcist foregået ?
> Nogen der har brugt "view source" i browseren ?
> Eller har de virkelig været inde på MS serveren og pille ?

Godt spørgsmål - udfra artiklen kan man læse
at de har hacket databasen - hvis ellers man tror på at
personen der har skrevet artiklen rent faktisk ved
noget om emnet (har en vis teknologisk forstand),
så forstår jeg det som at de har brigt mere end blot
været inden og rode i selve databasen.

Hvis det eller noget lignende er tilfældet, så burde
den ansvarlige da forlængst have anmeldt det til politiet.

--
Jørgen Ramskov - Folding for the Cause!
http://www.teameggroll.com