Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On Tue, Sep 11, 2001 at 12:44:40PM +0200, Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Men, een af deres grundpiller er "anytime, anytime, on any device". Og,
> hvis det skulle vise sig, at de ikke kan noget så simpelt som at holde
> forsiden af et website i luften 24/7, hvordan skal de så kunne køre 24/7
> på deres ASP model? Hvis jeg kan dokumentere at de _ikke_ kan køre 24/7 på
> et simpelt website, så kan jeg måske bruge det til at overbevise folk om
> andre ting jeg finder negativt ved deres .NET og ASP modeller.

Fordi jeg ikke kan løbe fra bussen og ned til kontoret i dag, betyder
det ikke at jeg ikke kan løbe en marathon om 6 mdr.

Mon ikke MS vil opbygge et andet niveua af HA omkring deres ASP
løsninger end de vil omkring et simpelt og, for forretningen, ukritisk
website?

--
Best Regards
Emil S. Hansen - sslug@sslug - ESH2-DK

"Without -AC it could get pretty -HOT" -
AC on /. commenting on Alan Cox's Kernel tree.