Big Brother følger i DR's fodspor

Okay ... her sidder jeg en ganske alm. tirsdag eftermiddag og skal finde
et eller andet site i DK der har et stort online videoarkiv.
Big Brother var det første der faldt mig ind og jeg entrerede
www.bigbrother.dk

Op kom en "flot" popup med det sædvanlige gejl i ... bla bla bla .. du
har ikke:
Internet Exploerer xx
Netscape 6.0-6.1
Mozilla

Okay fair nok - jeg bruger Netscape 4.nyeste fordi 6.1 simpelthen ikke
lever op til mine forventninger ..

Nå men jeg prøver så at finde ud af om de har et videoarkiv og browser
rundt på deres site. Finder et menupunkt der hedder arkiv, trykker på
video ... og får en javascript fejl (fair nok - selv de bedste
programmørere laver fejl).

Men hvad gør man så ??
Jeg mener - er der den store forskel på at detektere om den besøgende
bruger netscape til linux eller mozilla (rent html mæssigt er det ikke
nogenlunde det samme).

Med mozilla kan jeg godt se siden men den ligner ... ja ... ;-(((

Burde vi ikke lave en oversigtside over offentlige websites der bare
sutter på linux ??

Gitte,
der efterhånden er træt af html der ikke validerer !