Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On Tue, 11 Sep 2001, Emil S. Hansen wrote:

> Fordi jeg ikke kan løbe fra bussen og ned til kontoret i dag, betyder
> det ikke at jeg ikke kan løbe en marathon om 6 mdr.

Jow, stort set. Lidt afhængigt af hvor langt der er fra dit kontor til
busstoppestedet (hvis der f.eks. er mindre en 500 meter)

> Mon ikke MS vil opbygge et andet niveua af HA omkring deres ASP
> løsninger end de vil omkring et simpelt og, for forretningen, ukritisk
> website?

for det første er www.microsoft.com absolut ikke ukritisk for deres
forretning. For det andet er det lige præcist den form for naivitet du her
giver udtryk for, jeg forsøger at bekæmpe.

Mads

If a man says something in a forest and there are no women around to
hear him, is he still wrong?

                                        - Anonymous