Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On Tue, 11 Sep 2001, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Men, pointen er stadig, at man i visse tilfælde kan udlede mening af det
> folk siger, selv om de "information from a covert channel".
>
> At nogen finder det "haha" at Microsofts website (måske) er nede, ændrer
> ikke ved det faktum at deres website (måske) er nede.

Og det har den været så tit. Måske. So what? Du vil
måske have at vi allesammen skal holde øje med deres
websted nu, og poste her på listen når det ikke svarer?

Er det relevant for os alle sammen at jeg skriver jeg
har blå undebukser på, bare fordi det giver en eller
anden gut derude en association om at man kunne lave
blå underbukser med Tux trykt på?

Nej. Det ville være indlægget med Tux der var relevant,
og ikke mine blå underbukser (som i øvrigt er hvide).

Dit indlæg, som du kom i tanker om ved at se at omtalte
websted måske var nede, kunne måske også have været
relevant - hvis det havde været præsenteret på en
seriøs måde.

At jeg så prsonligt mener at "se, MS er nede, det kan
vi bruge imod dem" ikke er så vanvittigt mere smart
sagt end "se MS er nede ha ha skadefryd" er en
personlig sag. Man kan også vælge at mene at i kampen
mod MS gælder alle kneb.

Men hvis du, uden at underbygge med tid og sted, går ud
i pressen og siger "MS' websted er sommetider nede", så
tror jeg faktisk de fleste af disse "naive"
mennesker du snakker om, vil tro på dig, helt uden
beviser. Spørgsmålet er hvad du vil bruge det til. De
vil også sige : "Nå. And what else is new?".

Disclaimer: Den sædvanlige.

/hanne