Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On Tue, 11 Sep 2001, Hanne Munkholm wrote:

> Og det har den været så tit.

Det vidste jeg ikke.

> Måske.

Det synes jeg da er lidt afgørende.

> So what?

Jeg har skrevet hvorfor jeg personligt synes det er relevant.

> Du vil måske have at vi allesammen skal holde øje med deres websted
> nu, og poste her på listen når det ikke svarer?

Nej da. Jeg er overbevist om at f.eks. du har bedre ting at bruge din tid
på.

[..]

Jeg tror jeg slutter her, Hanne.

Mads

Linux supports the notion of a command line or a shell for the same reason
that only children read books with only pictures in them. Language, be it
English or something else, is the only tool flexible enough to accomplish a
sufficiently broad range of tasks.
                                     - Bill Garrett