Re: [MISC] 2 fly er crashed ind i world trade center

In article <sslug@sslug>, "admin pwc"
<sslug@sslug> wrote:

> 2 fly er crashed ind i world trade center og det ene tårn er lige
> styrtet sammen - pentagon er blevet bombet og står i brand - et stort
> indkøbscenter i DC er også blevet bombet.

Jeg har set det .... tjek f.eks. slashdot.

Mine bekymringer går nu på en 3. verdenskrig ... men det kommer nok ikkee
lige idag.

Har denne bombning/påflyvning noget at gøre med at så mange sites er nede
?

Gitte