Re: [MISC] www.microsoft.com nede!!

On Tue, Sep 11, 2001 at 03:43:09PM +0200, Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Jow, stort set. Lidt afhængigt af hvor langt der er fra dit kontor til
> busstoppestedet (hvis der f.eks. er mindre en 500 meter)

Få dog fat i et træningsprogram til et marathon. Normalt kan folk i
dårlig/mindre god kondi træne sig op på mellem 4-6 måneder.

> for det første er www.microsoft.com absolut ikke ukritisk for deres
> forretning. For det andet er det lige præcist den form for naivitet du her

Okay, lad mig se, vi har et software firma som lever af at sælge
software, hvad er kritisk for deres forrretning? En webside hvor de har
en begrænset (direkte) indtjening, eller deres udviklere og deres
sælgere?

EOD herfra
--
Best Regards
Emil S. Hansen - sslug@sslug - ESH2-DK

"Without -AC it could get pretty -HOT" -
AC on /. commenting on Alan Cox's Kernel tree.