Oprettelse af sslug-misc-hverken-fri-software-eller-linux

Det lader til, at der er et behov for en liste, hvor SSLUG'ere kan
diskutere ting, der hverken har noget med fri software eller Linux at
gøre.

Jeg foreslår, vi får oprettet en liste til de ting. Jeg vil gerne læse
misc om Linux eller fri software, men jeg vil gerne være fri for
stikkontakt-diskussioner, overvågning af web-sites (f.eks.
www.microsoft.com) og generelle nyheder fra ind- og udland.

Alle disse emner vil jeg gerne have serveret, men ikke gennem SSLUG.

Jeg er tydeligvis ikke ene om dette, men der er tydeligvis folk, som er af
en anden holdning.

For at gøre begge hold glade forslår jeg oprettelsen af en ny liste. Dens
formål skal enten være kun at indeholde Linux- og fri software-relevante
emner eller kun at indeholde emner, der ikke er relevante for hverken
linux eller fri software.

Forslag til navne: sslug-altandet sslug-frisoft

/Ole
--
Få virksomheder til at tage softwarepatenter alvorligt:
Vær med i genfors-projektet.