Re: [MISC] Oprettelse af sslug-misc-hverken-fri-software-eller-linux

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

> Det er jo misc.

Det kan ikke være meningen at sslug nødvendigvis skal lægge server til
den slags, for sslug, ligegyldigheder. Jeg ville finde det naturligt
at alt der foregår i sslug-regi har relation til Linux eller open
source. (Eller sslug som forening, selvfølgelig.)

Selvom ting ikke tydeligt har relation til sslugs formål kan de godt
være relavante, men det må så være den oprindelige poster, der husker
at eksplicit nævne pointen. Hvis folk vil bruge listen til ubegrundet,
meningsløs Microsoftbashing, så er det fint med mig. Forvent bare ikke
at jeg vil holde mig uden for.

Hvis folk ønsker mulighed for generel udveksling af information, så
kan jeg enten anbefale at selv sætte en maillingliste op eller bruge
en af de mange websteder, der tilbyder den service.

Uenig. Grænsen er ikke mellem frit software og junk. Grænsen er mellem
om noget er relevant for sslugs formål og junk. En hvilken som helst
anvendelse af Linux, for eksempel tilgængeligheden af noget
kommericielt software, har relevans.

> sslug-gamle-bitre-folk-uden-filtre ?

Jeg antager at du også gerne vil tilmelde dig den liste. Alle dine
angreb på min person de sidste års tid, fortæller mig tydeligt at du
ikke selv på fornuftig vis anvender filtre.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix