Re: [MISC] Oprettelse af sslug-misc-hverken-fri-software-eller-linux

On Tue, 11 Sep 2001, Hanne Munkholm wrote:

> Men Mads er ikke gammel og bitter.

Det er jeg ihvertfald! Jeg kan endda få folk til at bevidne det.

> Og det er ok at han sviner Peter Makholm til, men det er ikke ok at
> Peter Makholm sviner nogen til.

Så sent som igår skrev jeg, til Peter, at jeg ville have det fint med at
han svinede dig til.

> For Mads kæmper på "den rigtige" (TM) side, for "de gode" (TM). Vi
> kender det alle sammen fra Robin Hood. Selvom Peter Makholm ikke har
> sagt noget særligt ved Mads jo godt at han er selveste den onde prins
> John, så det er ok at svine ham til til enhver vilkårlig tid.

Strengt taget kender jeg Peter fra andre steder end SSLUG. Som du måske
erindrer har vi begge arbejdet på DIKU? Vores kontroverser har ikke kun
været på den her liste...

> Jeg håber bare, at han ikke får ondt i hovedet, jeg mener, sådan en
> glorie tynger jo noget.

Det er et tilbagevendende problem. Som regel klares det dog ved en
pudsning - det letter så dejligt.

Iøvrigt går jeg gerne med solbriller også, for "Guds lys" skinner altid på
mig.

Mads

Geeks aren't interested in politics because government doesn't double its
efficiency and speed once every 18 months.
                                                    -- Slashdot comment