Re: [MISC] Oprettelse af sslug-misc-hverken-fri-software-eller-linux

On Tue, 11 Sep 2001, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Så sent som igår skrev jeg, til Peter, at jeg ville have det fint med at
> han svinede dig til.

Ja ja. Undskyld det ikke var mig der fløj ind i World Trade
Center. Jeg skal nok unsubscribe.

> Strengt taget kender jeg Peter fra andre steder end SSLUG. Som du måske
> erindrer har vi begge arbejdet på DIKU? Vores kontroverser har ikke kun
> været på den her liste...

Og hvor er det lige jeg erindrer det fra?

Jeg har ikke arbejdet på DIKU. Men jeg burde selvfølgelig vide
den slags. At I er gamle kolleger giver dig fuld ret til at
svine ham til her på listen, jeres gamle kontroverser kommer i
den grad os andre ved? Oh well.

Det der gik galt her på listen, og som jeg selv tager min del
af ansvaret for, men bestemt ikke mener jeg ene om, er at
enkelte folk nu går efter hinanden generelt, ud fra gammelt
nag, og ikke udfra de aktuelle indlæg. Derfor foreslog jeg at
nedlægge listen. Det næstbedste ville være hvis Mads, Peter og
jeg, og hvem der ellers måtte føle sig truffet, unsubscriber
og lader de andre få deres liste i fred.

EOD herfra.

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

"I don't see much sense in that," said Rabbit.
"No," said Pooh humbly, "there isn't. But there was going to
be when I began it. It's just that something happened to it
along the way."