Re: [MISC] Oprettelse af sslug-misc-hverken-fri-software-eller-linux

On Tue, 11 Sep 2001, Hanne Munkholm wrote:

> Ja ja. Undskyld det ikke var mig der fløj ind i World Trade
> Center. Jeg skal nok unsubscribe.

Jeg skrev iøvrigt også at jeg havde det fint med at han svinede mig, og
andre ikke-newbees til.

> Og hvor er det lige jeg erindrer det fra?

Tjumdadum. Det troede jeg havde fremgået adskillige gange af mange
posts? Men, OK, kan jeg nok ikke forvente at du ville have lagt mærke til.

> Jeg har ikke arbejdet på DIKU. Men jeg burde selvfølgelig vide
> den slags. At I er gamle kolleger giver dig fuld ret til at
> svine ham til her på listen, jeres gamle kontroverser kommer i
> den grad os andre ved? Oh well.

Næ, men, jeg "kender ham".

> Det der gik galt her på listen, og som jeg selv tager min del
> af ansvaret for, men bestemt ikke mener jeg ene om, er at
> enkelte folk nu går efter hinanden generelt, ud fra gammelt
> nag, og ikke udfra de aktuelle indlæg. Derfor foreslog jeg at
> nedlægge listen. Det næstbedste ville være hvis Mads, Peter og
> jeg, og hvem der ellers måtte føle sig truffet, unsubscriber
> og lader de andre få deres liste i fred.

Jeg føler mig ikke truffet, og jeg ved at jeg ville savne listen, hvis jeg
unsubscribede. Men, hvis der er nogen der vil støtte dig i ovenstående,
vil jeg da godt overveje at unsubscribe misc.

Men, det er jo ikke mig der føler sig generet?

Mads

Unix is simple. It just takes a genius to understand its simplicity

                                 - Dennis Ritchie