Re: [MISC] Oprettelse af sslug-misc-hverken-fri-software-eller-linux

On Tue, 11 Sep 2001, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Jeg skrev iøvrigt også at jeg havde det fint med at han svinede mig, og
> andre ikke-newbees til.

Hrrm - er I selv stolte af jeres diskussion?

Jeg vil foreslå at vi laver en ny liste, så misc er som
den er - og så kan vi på <sslug@sslug>
(eller hvad den nu skal hedde) få en lidt mindre
navle-pillende-eller-du-er-dummere-end-han-er-grim
tone.

Suk

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win"

- Richard M Stallman