Re: [MISC] København nummer 4 i Linux-hits

Peter Toft wrote:

> http://counter.li.org/reports/citystat.php3 er ok :))
>
> Dog regner jeg med at Jacob på et tidspunkt får rykket
> hårdt nok til at Færøerne kommer op fra deres 6. plads.

Ouch ! Så skal jeg igen justere indbyggertallet i Kbhvn :-)

Spøg til side - jeg har kunnet finde indbyggertal for de 10 største byer
i DK (gratis - online), og sidst jeg kiggede var de alle med ...

Best regards
Preben
--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe