Re: [MISC] Big Brother følger i DR's fodspor

Peter Makholm wrote:

> Hvad skulle være lovhjelmen være for dette?
Grunden til at orb's blev lukket var vel ikke så meget åbne relæer men
mere at man have generaliseret de sites som spammer hyppigst anvender ..
det brød de sig ikke om ..

Men det skal da være mit næste udviklings project :) det lyder som en
sjov ide :)

/Kim