Re: [MISC] Oprettelse af sslug-misc-hverken-fri-software-eller-linux

On 12 Sep 2001, Anders Melchiorsen wrote:

> Det minder mig om, at programmeringsgrupperne kunne skæres ned til en
> enkelt, omhandlende specifik Linux-programmering. Generelle, danske
> velfungerende C, Perl, Java, etc. grupper findes i rigt mål på Usenet.

Java-listen er slagtet.
Der var snak om sammenlægning - hvilket jeg kunne se
fordelen i, men den ide var der ikke den gang stemning
for. Prøv at stil spørgsmålet på listerne igen og hør
hvad folk synes om det.

"Ford," he said, "you're turning into a penguin. Stop it!"
 -- HG2TG