Re: [MISC] Oprettelse af sslug-misc-hverken-fri-software-eller-linux

On Tue, 11 Sep 2001, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Jeg føler mig ikke truffet, og jeg ved at jeg ville savne listen, hvis jeg
> unsubscribede. Men, hvis der er nogen der vil støtte dig i ovenstående,
> vil jeg da godt overveje at unsubscribe misc.

Der var sørme nogen. Ikke ret mange, men selv en enkelt kan være nok, hvis
det er den rigtige.

Så, hermed siger jeg farvel til

"sslug-misc - En helt åben postliste til spas, snak og sjove indfald"

Det er sjovt som ordene "åben, spas, snak og sjove indfald" kan betyde
noget forskelligt for emails og for f.eks. software.

Anyway, for at holde min "gammel-og-bitter" stil, burde jeg nok have en
eller anden endnu mere perfid kommentar at fyre af, men jeg kan sgu ikke
finde på noget. Så istedet vil jeg bare sige

"Farvel, sslug-misc - det var 3 gode år, men nu er det slut... Jeg kommer
til at savne dig".

For dem der synes historie er skægt, kan man jo f.eks. kigge på
http://www.sslug.dk/emailarkiv/old/1998_6/msg00452.html
http://www.sslug.dk/emailarkiv/old/1998_9/msg00046.html
Og,
http://www.sslug.dk/emailarkiv/misc/1999_09/msg00070.html

Akja, sidder sgu nærmest her og kniber en lille tåre.

Mads

The IETF has an interesting enough life as is getting the "too simple"
protocols to work sanely, hardware/software providers and sysadmins have a hard
time understanding, implementing and exploiting the "too simple" stuff today.
I.e., imagine MS-mess but on Internet scale, not just desktop-scale. If you
can. ... Scary. Real scary. Halloween stuff, definitely.
                                        - Dr. Horst H. von Brand