Re: [MISC] Word Perfect

Keld Jørn Simonsen wrote:

> Man kan vel bruge begge dele, men WP8 er gratis.
> Der ligger en på ftp://ftp.dkuug.dk/pub/wp8/download.htm

Hvilket minder mig om WP7:
Hvis nogen skulle ligge inde med en kopi, eller ved hvor jeg kan
downloade en Wordperfect 7 for Linux fra er jeg meget intresseret.

Hilsen
Klaus V. Slott
(hvis kone påstod at jeg fik talefejl da tælleren rundede uptime.
Jeg tror det ikke; for det kan jeg da ikke selv huske ;-)