Re: [MISC] Har denne gruppe også noget med USA's sikkerhed at gøre?

"admin pwc" <sslug@sslug> writes:

> og jeg synes i høj grad at det har noget at gører med Misc, del fordi

Jeg har fået te her til morgen. Så har jeg sovet lidt for længe. Dette
har den virkning at jeg dels er veludviklet og dels er en smule
stresset. Det mener jeg i høj grad har interesse for sslug.misc.

Min sindstilstand har nemlig ret stor indvirkning på hvordan jeg
reagerer når jeg læser et indlæg på sslug.misc.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix