Re: [MISC] Redhat 6.2 & 5.2

Kim:

> Der skulle vel ikke være nogen der ved hvor man lige kan
> hitte en download af RedHat 6.2 og 5.2

Jeg tror de kan være temmelig svære at få fat på, men jeg
har smidt "Open Networks 99"-cd-rom'en med Red Hat 5.2 op
på min maskine. Du kan finde den på:

   http://munin.nbi.dk/cdrom/

(men kun til jeg får brug for pladsen)

> Grundet den i øjeblikket noget anspændte situation i USA
> er download fra RedHat i den grad langsomme. Så hvis
> nogen har/ved hvor man kan hitte en download med en
> rimelig hastighed, vil jeg da gerne lige høre om det.

Hvis du er på forskningsnettet så bør du bruge
<ftp://sunsite.dk/>. Ellers er <ftp://ftp.dkuug.dk/> nok
generelt det bedste sted i Danmark man hente
Linux-distributioner fra.

Jacob
--
"... det er ulækkert, at man selektivt vil tømme
 ulande/Østeuropa for velkvalificerede mennesker."