Re: [MISC] Har denne gruppe også noget med USA'ssikkerhed at gøre?

On Thu, 2001-09-13 at 09:49, Peter Makholm wrote:
> ARGHHHHH!!!!!! Jeg have skrevet veludhvilet, der må være en skummel
> admin inde og monitorerer alle mine indlæg.
*LOOOOOOL*
> Jeg tror bare jeg holder min kæft.
*GGG*
Det var et guldkorn for alle dem der samler på sjove tekster
til sin signatur. Hvis jeg gad bruge min tid på at finde ud
af at rotere min signatur, så ville jeg garanteret have
brugt denne her. *LOL*

Fy fy, og jeg som ellers aldrig sparker til dem der
ligger nede. Jeg kunne bare ikke dy mig.
Jeg måtte simpelthen have lidt sjov med denne her.

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
                     ...ooO0Ooo...
ARGHHHHH!!!!!! Jeg have skrevet veludhvilet, der må være en
skummel admin inde og monitorerer alle mine indlæg.
                         Peter Makholm på sslug-misc