Re: [MISC] brugte Sparc maskiner eller lignende

On Thu, Sep 13, 2001 at 03:33:25PM +0200, Kim Schulz wrote:
> hejsa folkens
> Er der nogen der ved hvor man i danmark kan købe "gammelt" sparc
> hardware eller anden alternativ processorsfamilie.?
> Jeg har fået lyst til at lege med lidt andet end mine almindelige x86 og
> Alpha processorer, men har ikke bare råd til at købe nyt.
> Så findes der et sted hvor sådanne hardware forhandles brugt?
Vi har i forbindelse med mit arbejde koebt en UltraSparc I igennem
E-bay. Der skulle det vaere til at finde noget fornuftigt, naar du
engang kan faa pakker ud fra USA igen... Ellers kunne jeg godt
forestille mig at de var svaerre at fremskaffe her i DK, men mindre du
har nogle godt kontakter i et eller andet firma.

Det kan ogsaa vaere at det kan betale sig at lede i sverige. Svjv har
Sun haft meget stoerrere success Sverige end i Danmark, saa det var
maaske et forsoeg vaerd?