Re: [MISC] Oprettelse af sslug-misc-hverken-fri-software-eller-linux

Martin Wahlén <sslug@sslug> wrote on 12-Sep-01:

> Det var väl så vi hade det från början om jag inte kommer ihåg fel.
> Men det var rätt mycket trafik på den listan. Eller så drömde jag
> bara det.

Jeg kan ikke mindes, at der har været kun en enkelt liste om
programmering; men jeg kan meget vel tage fejl.

Jeg synes ikke at trafikken[1] på nogen af de programmeringslister,
jeg følger, er overvældende. Og hvis man henviste de generelle
spørgsmål til relevante Usenet grupper, var der slet intet
kapacitetsproblem.

Men det vil jeg ikke bruge mange kræfter på at diskutere - mit største
problem med alle listerne er at huske at blive tilmeldt dem igen, når
jeg får klokket min opsætning væk.

Anders.

Footnotes:
[1] nåda, ispell godtager "traffik"