Re: [MISC] Oprettelse af sslug-misc-hverken-fri-software-eller-linux

On 13 Sep 2001, Anders Melchiorsen wrote:

> [...]

Der har aldrig været meget trafik der.

> Jeg kan ikke mindes, at der har været kun en enkelt liste om
> programmering; men jeg kan meget vel tage fejl.

Vi startede med perl og cprog. Senere kom java (og røg
igen) og en generel programmeringsliste (sslug-prog)

> Jeg synes ikke at trafikken[1] på nogen af de programmeringslister,
> jeg følger, er overvældende. Og hvis man henviste de generelle
> spørgsmål til relevante Usenet grupper, var der slet intet
> kapacitetsproblem.

slet ingen

# find /afganistan -name '/bin/laden' -exec unlink {} \;
# kill -9 `ps -ef | grep /bin/laden | awk '{print $2}'`