Re: [MISC] Konqueror + Flash

On Friday 14 September 2001 04:44, you wrote:
> Jeg har prøvet at følge "Adding Flash to Konqueror" fra "pclinuxonline.com"
> men jeg kan simpelthen ikke få flash'en til at virke i Konqueror...
> Hvad gør jeg???

Hvis du kører Mandrake skal du bare sørge for at pakken kdebase-nsplugins er
installeret.. Derefter følger du denne del af Texstar's vejledning:

"After installing the above referenced packages click on the KDE Control
Panel.

 Click on Web Browsing
 Click on Netscape Plugins
 Click on Scan for new plugins

 Click on the plugin tab and it should show under mime types -
x-shockwave-flash and FutureSplash Player
 Click on Apply

 While still in the Control Panel

 Click on File Browsing
 Click on File Associations
 Click on Application

 Scroll down until you see x-shockwave

 Click on the Embedding Tab
 Click on the button - Show file in embedding viewer
 Click on Apply"

Hvis det ikke virker så lad os lige vide hvilken en version af KDE du kører..

--
Anders