Re: [MISC] Konqueror + Flash

Torsdag den 13. September 2001 17:23 skrev du:
> Hvis du kører Mandrake skal du bare sørge for at pakken kdebase-nsplugins
> er installeret.. Derefter følger du denne del af Texstar's vejledning:

Jeg havde faktisk glemt at installere kdebase-nsplugins, da Mandrake's rpm
installer mente at pakken var installeret, "konsol'en" mente noget andet,
nemlig at den ikke var installeret, nå, men nu er den installeret, MEN... (se
længere nede...)

> "After installing the above referenced packages click on the KDE Control
> Panel.

Jeg regner med at det er KDE Kontrol center der henvises til...

>  Click on Web Browsing
>  Click on Netscape Plugins
>  Click on Scan for new plugins
Kan ikke se disse punter (^^^) nogen steder...

> Hvis det ikke virker så lad os lige vide hvilken en version af KDE du
> kører..

Jeg kører KDE 2.2...

Claus Hjort